close
這是一部電影扭轉奇蹟裡尼可拉斯凱吉 唱給他老婆聽的歌
我覺得這首歌好好玩喔
那天~~看見老大跟著唱的臉~~實在好笑
下回要他唱給我聽囉

Many guys have come to you
With a line that wasn't true
And you passed them by
Now you're in the center ring
And their lines don't mean a thing
Why don't you let me try
Now I don't wear a diamond ring
I don't even know a song to sing

All I know is

La la la la la la la la la means I love you
Oh, baby please now
La la la la la la la la la means I love you

If I ever saw a girl
That I needed in this world
You are the one for me
Let me hold you in my arms
Girl, and fill you with my charms
I'm sure you will see
The things I am saying are true
And the way I explain them to you
Listen to me

La la la la la la la la la means I love you

The things I am saying are true
And the way I explain them to you
Listen to me

許多人向妳表白
對妳花言巧語
妳都不理不睬
如今,妳吸引眾人目光
不信甜言蜜語
何不讓我試試
我並沒有鑽石戒指
更不知要用那首歌來表明心意

我只知道

啦...啦....代表我愛妳
寶貝,請答應我
啦...啦....代表我愛妳

假如在我生命中
會遇見一個女孩
那一定就是妳
讓我擁妳入懷
用魅力迷住妳
妳一定會看見
我對妳真心真意
句句都是肺腑之言
聽我唱著

啦...啦....代表我愛妳

我對妳真心真意
句句都是肺腑之言
聽我唱著
arrow
arrow
    全站熱搜

    shinyi56 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()